spontaan op 3 cil. lopen

7 reacties

Opgelost

Merk
Peugeot
Model
Partner
Type
Onderwerp
Motor
Motorcode
1.9 D dw8
Eerste inschrijving
januari 2001
Brandstof
Diesel

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 16-12-2003 16:25

Iemand miscchien een spontaan idee waarom deze auto soms maar zo onder het rijden op 3 cilinders gaat lopen? Even stoppen, opnieuw starten en gaat weer gewoon verder op 4 cilinders. Nog niet uit laten lezen, maar misschien zijn er al ideeen?