Geplaatst: 16-12-2003 16:25
Iemand miscchien een spontaan idee waarom deze auto soms maar zo onder het rijden op 3 cilinders gaat lopen? Even stoppen, opnieuw starten en gaat weer gewoon verder op 4 cilinders. Nog niet uit laten lezen, maar misschien zijn er al ideeen?