Geplaatst: 22-01-2007 2:36
[72565] We hebben een klant waarbij het groene O/D lampje blijft branden. De transmissie schakelt wel maar een stuk groffer.
Bij het afzetten van de motor en opnieuw starten is het probleem weer opgelost voor een tijdje.
Kent iemand dit probleem?
Jos