lampje O/D knippert

2 reacties

Merk
Ford
Model
Mondeo
Type
Onderwerp
Motorcode
2.0
Eerste inschrijving
januari 1998
Brandstof
Benzine

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 22-01-2007 2:36

[72565] We hebben een klant waarbij het groene O/D lampje blijft branden. De transmissie schakelt wel maar een stuk groffer.

Bij het afzetten van de motor en opnieuw starten is het probleem weer opgelost voor een tijdje.

Kent iemand dit probleem?

Jos