Geplaatst: 08-07-2005 12:14
[34528] Als de auto op LPG wordt stilgezet en je start hem later weer dan slaat hij pas na een aantal seconden aan als het LPG relais hoort inslaan. Hij start dus volgens mij niet op benzine, echter als je hem op benzine wegzet dan slaat hij perfect aan. Injectoren zijn gereinigd, benzinedruk is gemeten, geen foutcodes in de computer van de auto, van de LPG niet gemeten.
het is een AG autogas G3 installatie