co getal net te hoog voor apk

6 reacties

Merk
Honda
Model
Type
Onderwerp
Motorcode
Eerste inschrijving
januari 1991
Brandstof

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 07-07-2005 22:31

[34511] hé mensen dit is m'n eerste vraag hier op het forum

ben zelf vw monteur maar heb een probleem met de civic

van m'n vriendin

het geval wil dat de co uitstoot rond de 0,75 ligt

terwijl maximaal 0.5 is toegestaan de lambda staat rond 1.055

iemand enig idee hoe dit lager te krijgen is voor de apk

door bijvoorbeeld een noodoplossing als temp.sensor los te trekken of helemaal goed op te lossen(dit het liefste)

alvast bedankt groeten cavin