Geplaatst: 04-02-2003 14:29
Wie heeft ervaring met de 2.4D 5 cilinders van de Transporter?Probleem is vreselijk roken en slechtstarten en ook weinig vermogen. Gecontroleerd zijn de distributieriem en gelijk maar vervangen.Luchtfilter ed in orde.Zijn kilometerstand is 217.000 en kun je dan plotseling slechte verstuivers hebben ?We gaan ze in ieder geval even controleren en ook de compressie zullen we opmeten.