Geplaatst: 22-12-2003 21:55
[7587] vreemd probleem.als de motor koud is starten en rijden.
naar mate hij warmer wordt,schokken ,inhouden,overslaan,stilstaan.
starten aanslaan.schokkend thuiskomen.
diverse controles uitgevoerd,conclusie vonk valtweg !!
laat ik nu hij afgeslagen is de auto op contact staan,begint
het benzinepomp relais zijn eigen leven teleiden.
ook de bobine doet niets anders dan vonken te regelen.
en ook de injectors hoor je in spuiten.
wie herkend dit probleem ????
zodra hij weer afgekoeld is is het weer prima (25 km)
wie kan mij vertellen wat voor kastje dit is,bosch 0227921007
zit links voor achter veerpoot tegen schutbord. is dit mischien de boosdoener
voor verdere info.vragen kan altijd :tel . 0650832312