Geplaatst: 22-01-2007 20:25
[72627] Heb en caddy 1.9 tdi staan die niet gloeit
Geen foutcode
deze heeft geen spanning op de gloeibougies
Heb relai 103 gedemonteerd en spanning doorverbonden naar gloeibougies
Maar ik krijg dan ook geen spanning gemeten aan stekker voor de gloeibougies
Voor zover ik heb kunnen achterhalen gaat vanaf het relai maar een kabel naar de gloeiers die in tweeen gesplits word aan de stekker naar de gloeiers
Ik zou zeggen een onderbreking in de zekeringskast of bedrading naar voren
Maar ja probeer maar even zekeringskast uit te bouwen !!!!
Weet iemand welke stekkerblok achter de zekeringskast en de kleur van de kabel voor het gloeien is
Dan kan ik eventueel meten of de onderbreking in de kast of de kabel naar voren zit
Bvd Theo