Geplaatst: 30-12-2003 15:51
[7823] Er zijn afgelopen tijd regelmatig berichten geweest over Golfjes en inhouden afslaan, niet trekken etc. Ik heb vanmiddag bij mijn Golf de voetpakking vernieuwd en alles is daarmee opgelost. Misschien een handige tip.