3 reacties
Lid sinds: 11-06-2007
Bijdragen: 211184
Geplaatst: 17-02-2003 18:48
De auto draait stationair prima maar als je in een laag toerental rijd begint de auto te schokken het zelfde gebeurd als je van een hogere toerental terug zakt naar een lagere toerental gaat de auto weer schokken