recirculatie

2 reacties

Merk
Mercedes-Benz
Model
Vito
Type
Onderwerp
Motorcode
Eerste inschrijving
januari 2000
Brandstof

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 14-02-2003 15:17

[1319] van een vito met airco komt er geen ventilatielucht van buiten, het probleem laat zich raden. beslagen ramen ondanks de airco.

mijn vraag is, komt deze storing vaker voor en wat moet er eventueel vervangen worden.