2 reacties
Lid sinds: 11-06-2007
Bijdragen: 211184
Geplaatst: 14-02-2003 15:17
[1319] van een vito met airco komt er geen ventilatielucht van buiten, het probleem laat zich raden. beslagen ramen ondanks de airco.
mijn vraag is, komt deze storing vaker voor en wat moet er eventueel vervangen worden.