Geplaatst: 23-01-2007 15:16
startlokkeringslampje knippert met starten.
Alle verdere verbruikers zoals ramen en achterveger doen het.
Nadat de accu een half uur los is geweest dan start hij diverse keren weer gewoon, met de tweede sleutel doet hij alles hetzelfde.
Ik heb de transponderring losgedraaid om hem een beetje dichter naar de sleutel te schuiven maar dat heeft geen resultaat.
alle zekeringen goed.
Wie weet wat het beste te doen??