ke-jetronic geeft te veel benzine

2 reacties

Merk
Audi
Model
Type
Onderwerp
Motorcode
Eerste inschrijving
januari 1989
Brandstof

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 18-02-2003 22:36

[1371]

Probleem met de Audi 100 , bouwjaar juni 1989 2.0 L 85 KW Motor type RT , met KE -Jetronic.

Auto sloeg iedere keer af , na lang wachten kon er weer gestart worden. Toen hij bij mij in de garage kwam wou hij alleen blijven lopen bij ongeveer 3000 toeren

Wij hebben de bougies er uitgehaald , de cylinders staan vol met benzine

Wat kan hiervan het probleem zijn??