Geplaatst: 18-07-2005 14:34
[35048] auto valt onder het rijden stil slaat pas weer aan na een tijdje wachten. Ook geeft de auto een bijgeluid bij optrekken kunnen beide veroorzaakt worden door een foute onsteking?? Ik heb wel gemerkt dat als ik een beetje met de bedrading beweeg in de buurt van de onsteking dat de auto eerder aanslaat dan als ik gewoon wacht