Geplaatst: 26-01-2007 16:54
[72910] Bij het insteken van de kaart komt er storende geluid aan de linkerkant van Dashboard, zegmaar ergens bij de speaker of verwarmingsvenster, de motor heb ik nog niet gestart.
Na 15 tot 25 seconden gaat het zelf weg zonder de motor gestart te hebben. Dit heb ik sinds drie dagen nu het buiten aan het vriezen is.
De dealer heeft het ook geconstateerd maar weet niet wat het is. Ze moeten nu de Dasboard helemaal gaan uithalen om te zoeken waar het aan ligt.
Kan iemand mij hiermee helpen?