Geplaatst: 18-12-2001 20:07
[178] Ford mondeo 1.8 16v zetec bouwjaar 94 slaat als motor koud is en je weg rijd en na ogeveer 100 meter stopt je rijd dan weer weg en als de motor dan warm is heb je geen last meer bougies +kabels zijn vervangen
stappenmotor vervangen
en de lamda sonde vervangen
Wie heeft er een tip voor mij