Geplaatst: 13-01-2004 20:42
[8302] wie heeft er wel eens een kachel radiateur vervangen wat is in grove lijnen de werkvolgorde
en kan ik aan de pijpjes onder de kap zien welk merk er toegepast is zodat we eerst een nieuwe kunnen bestellen
alvast bedankt