2 reacties
Opgelost
Lid sinds: 11-06-2007
Bijdragen: 211184
Geplaatst: 26-03-2002 19:15
Wij hebben een klant met een Transit diesel die koud slecht wil aanslaan en ook behoorlijk rookt.
Wij denken aan verstuivers aangezien kleppen en gloeisysteem in orde zijn.
Ervaring?