Geplaatst: 22-07-2005 9:31
[35275] heb een polo gti (avy motorcode)met een te hoog co gehalte,al diverse dingen vervangen;
voorste en achterste lambda,inlaatpakking,
co schommelt als een gek,de laatste fout in het geheugen was de achterste lambda sonde,ook vervangen,nog steeds niet goed.
in de katalysator gekeken of tie niet leeg was,ook goed.
het gekke is dat het storingslampje nu weer uit is en de auto toch nog een te hoog co heeft.
iemand een idee?