Geplaatst: 26-07-2005 15:34
[35504] heb een laguna 1.9 dci van 2002 en die houd in bij alle snelheden en rookt heel erg heb met de dealer gebeld die zijden dat het in de egr klep zit die heb ik omgezet van een ander die het niet deed en nog doet hij het zelfde heb de turbodruk sensor vv de luchtmassamter vv steeds het zelfde veel zwarte rook en inhouden en de dealer kan me ook niks meer vertellen en de computer geeft ook geen foutcode