start niet

10 reacties

Merk
Ford
Model
Mondeo
Type
Onderwerp
Motorcode
MONDEO; WAGON 1.6I
Eerste inschrijving
januari 1998
Brandstof
Benzine

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 29-01-2007 17:37

[73128] deze Mondeo met Zetec starte altijd als een tierelier.

Laaste keer startte hij slecht (normaal 1 draai en hij loopt) maar hij startte.

Rijden motor stil (dus onder het rijden) na een paar keer starten liep hij weer.

weer stilgevallen en start nu helemaal niet meer

Benzine pomp loopt

wie heeft de oplossing.