Geplaatst: 29-01-2007 17:37
[73128] deze Mondeo met Zetec starte altijd als een tierelier.
Laaste keer startte hij slecht (normaal 1 draai en hij loopt) maar hij startte.
Rijden motor stil (dus onder het rijden) na een paar keer starten liep hij weer.
weer stilgevallen en start nu helemaal niet meer
Benzine pomp loopt
wie heeft de oplossing.