Geplaatst: 28-01-2007 22:55
Ik heb sinds een week dat mijn auto niet aan wil slaan, ik kwam met de auto aan en na een uur stilstaan was het zover.
Heb onder de kap gekeken en heb de knop ingedrukt (kill-switch) deze was eruit gesprongen en na ongeveer 2 minuten wachten sloeg de motor weer aan, zonder aarzelen trouwens.
Ik heb dit nu 3 keer gehad in een week
Zou het kunnen zijn dat deze kill-switch te gevoelig is geworden en vervangen moet worden? Iemand hier ervaring mee?
Ik heb verder geen metingen oid. verricht aan de Bdp sensor ivm. tijdgebrek.
Alvast bedankt