Geplaatst: 19-02-2003 22:11
Een Transporter Tdi 2.5 bj 2000 ( 65.000 km ) is plotseling zijn echte TDi trekkracht kwijt.Bij gas geven wordt de inlaatslang door de intercooler wel hard van de luchtdruk maar het turbogevoel is weg. Het lijkt nu gewoon die oude 2.4 dieselmotor
Auto heeft ongeveer 2 weken terug bij ons een grote beurt gehad en toen trok hij als een lier.
Ik heb met een bosch KTS 500 kast de comp uitgelezen maar geen fout codes. Weet iemand hoe ik met deze Bosch kast ( hij werkt bijna het zelfde als de vag testers)mijn luchthoeveelheidsmeter en turbodruk kan controleren en vooral welke waardes ik moet meten.