Geplaatst: 19-04-2004 16:24
[12372] Auto trekt onderin zijn toeren erg slecht.(normaal gaan die dingen als een speer onderin toeren)
Als je wat verder doortrekt gaat ie wel aardig maar dan begint de turbo ook erg te fluiten.
Als je onder het rijden de turbodruk bekijkt is de turbodruk veel lager als de opdrachtlaaddruk 120 a 140 kpa t.o.v de opdrachtdruk 200 kpa.
Zou de turbo het begeven hebben? of is er iets anders aan de hand