dweilen bij belasting van kar of met meerdere pers.

7 reacties

Merk
Volvo
Model
Type
Onderwerp
Motorcode
Eerste inschrijving
januari 1994
Brandstof

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 21-04-2004 0:29

[12443] ik ben bezig met een volvo die dweilt bij geringe wind.

heeft al nieuw stuurhuis en pomp,heeft nieuwe scokbrekers rondom

heeft nieuwe fuseekogels en stuurkogels.heeft inmiddels alweer nieuw stuurhuis omdat eerte na 8mnd stuk was.

heb al diverse deales gebeld voor suggesties.

heeft gastank en hulpveren.auto staat netjes op michelins en hangt niet inzijn kont.als je er allen in zit is het vrij goed

wie heeft er een idee wat er mis kan zijn

ook is de auto al twee keer uitgelijnd

alvast bedankt voor reactie.groetjes derk