Geplaatst: 18-04-2004 19:32
[12338] Bij het bruusk gas geven valt de kombi uit. Daarna stuurt hij bij. Bij gewoon gas geven , gebeurt het niet. ????Massa , alternator ?Heb al de + van de alternator ontkoppeld , klein draadje laten steken , blijft zelfde. (dacht aan hogere spanning)Soms valt hij ook stillen bij het stoppen , terug starten en terug stillen vallen...