Geplaatst: 23-03-2002 19:14
C220CDI automaat van 1998 slaat constant in noodloop na enkele seconden vol accelereren. Bij rustig rijden gaat het lang(er) goed. Klep van variabel inl. spruitstuk is al vastgezet, cat. is niet verstopt. Na opnieuw starten gaat het weer goed, totdat je weer vermogen vraagt. Wie heeft hier ervaring mee?