slaat steeds in noodloop

5 reacties

Opgelost

Merk
Mercedes-Benz
Model
C-klasse
Type
TYPE W202 SEDAN
Onderwerp
Motor
Motorcode
220 CDI
Eerste inschrijving
januari 1998
Brandstof
Diesel

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 23-03-2002 19:14

C220CDI automaat van 1998 slaat constant in noodloop na enkele seconden vol accelereren. Bij rustig rijden gaat het lang(er) goed. Klep van variabel inl. spruitstuk is al vastgezet, cat. is niet verstopt. Na opnieuw starten gaat het weer goed, totdat je weer vermogen vraagt. Wie heeft hier ervaring mee?