Geplaatst: 29-07-2005 16:52
[35687] Zoek en gij zult vinden, nou bij deze niet ! auto rijdt in 1,2,3,4 perfect, kan ook doortrekken, maar in zijn 5 bij +/- 120 en 3200 toeren, valt de turbodruk weg en gaat het motorstoringslampje branden, stoppen, contact uit, effe wachten ! opnieuw starten en het lampje is weer uit, maar bij 120 treed het zelfde probleem weer op ! MAF sensor gereinigd, turbo-druk regelklep vervangen, geen verbetering, iemand ????????????????????????????????????????????????is een Zafira 2.0 DTH, van 2001, foutcodes P1100, P0105,P1125, vacuumslangen gecontroleerd, zijn goed,wervelkleppen ook schoongemaakt,EN NU de oplossing !!! vaccuumslangen van de turbi druk regelaar omgedraaid , et voila !! probleem opgelost !!! stomkop !! eerst controleren he ?? iedereen bedankt voor de tips !! bij deze een tip om op te letten !!!!!!