Geplaatst: 04-06-2002 20:27
Een C200d van 1995 houdt af en toe in je kunt dan het gas intrappen wat je wil, hij valt helemaal uit. Na starten slaat de motor weer aan en loopt even wat onregelmatig. Het is nog een normale lijnpomp. Voorfilter en hoofdfilter zijn vervangen. Probleem is niet altijd (soms gaat het dagen goed) Motor start 's morgens goed. Zit er soms nog een filter in de tank?
Wie heeft nog een tip.