Geplaatst: 19-02-2002 17:19
[226] Als je de motor start is het toerental normaal,geef je dan iets
gas dan gaat het toerental omhoog naar wel ongeveer 2500 toeren en blijft daar op ook als je gas loslaat.
Het toerental zakt pas als je de stophandle aantrekt of het contact uitzet.
Ik denk zelf dat er iets met de toerentalregelaar loos is.
Heeft iemand ervaring met zoiets en is het misschien zonder
demontage van de brandstofpomp te repareren?Aan de achterkant van de pomp zit een deksel met zes schroefjes die
kan er zo afgehaald worden.
De pomp is ge demonteerd en bij een specialist afgesteld
na hem te hebben gemonteerd en afgesteld op tijd draait
de motor weer uitstekend.