LMM afkoppelen om te weten of defekt is ?

10 reacties

Merk
Volkswagen
Model
Type
Onderwerp
Motorcode
Eerste inschrijving
januari 2000
Brandstof

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 20-05-2003 20:01

[2453] De laatste weken merkte ik blijkbaar vermogenverlies ,vooral boven 2800 t/m.Na uitmeting in VAG center schijnt de luchtmassameter vervuild of defekt te zijn.Daar dit vrij duur onderdeel is ,zoek ik goedkopere oplossing dan +- 350 €.Door de chip ,voelde ik blijkbaar minder het vermogenverlies aan dan zonder chip het geval zou zijn.Ik las hier bij problemcar al dat je LMM eens kan afkoppelen en als vermogen dan OK is ,is de lmm kapot.Eigenaardig vind ik ,waarom staat die LMM dan ertussen.Ook hoorde ik al dat sommigen de LMM reinigen met "remvloeistof " maar dit maar tijdelijk zou helpen.Uw mening ?