Geplaatst: 23-11-2007 17:22
Carisma gaat horten en stoten (vooral bij filerijden) soms zo erg dat de koppeling ingetrapt moet worden om dit op te heffen. Dit is op benzine en LPG.
De Bobine 2 x is al vernieuwd. Geen resultaat bij het uitlezen!
Heeft iemand hier ervaring mee?
Gr. Jeroen den Bak