tik in motor

2 reacties

Merk
Opel
Model
Type
Onderwerp
Motorcode
Eerste inschrijving
januari 2000
Brandstof

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 05-04-2002 9:08

[288] we hebben een omega 25 td (bmw) met een eigenaardige tik in de motor stationair en met optrekken het duidelijkst ,  er zijn al 5 verstuivers vervangen , (1 verstuiver met sensor nog niet ) opm. de koude start is zeer slecht (warm is goed ) en de auto

levert te weinig vermogen  ( compressie is 40 bar koud ) , wie

heeft hier ervaringen mee gehad ????