Geplaatst: 05-04-2002 9:08
[288] we hebben een omega 25 td (bmw) met een eigenaardige tik in de motor stationair en met optrekken het duidelijkst , er zijn al 5 verstuivers vervangen , (1 verstuiver met sensor nog niet ) opm. de koude start is zeer slecht (warm is goed ) en de auto
levert te weinig vermogen ( compressie is 40 bar koud ) , wie
heeft hier ervaringen mee gehad ????