Geplaatst: 19-02-2002 8:26
[318] temperatuur werkt niet,krijgt wel 4,5v op het contact op het thermostaathuis,alle contacten zijn vervangen,alsook het volledige instrumentenpaneel.als je het contact aanlegt krijgt hij wel voorspanning,kan dit probleem oorzaak zijn van de ecu.