Geplaatst: 02-07-2002 19:22
heb opel corsa in werkplaats staan met het probleem geen vermogen de auto is van 1993 en heeft een x12sz motor de auto rijd in tweede versnelling niet harder dan 40 en op de snelweg in vier met moeite 110 heb distributietiming gecontroleert en ontsteking de ecu uitgelezen en gereset compresietest gedaan wielen en remmen op gangbaarheid gecontroleert dit was allemaal goed tot slot heb ik de katalysator er af gezaagd om tecontroleeren op verstopping dit was niet het geval.