Mondeo op lpg slaat af

4 reacties

Merk
Ford
Model
Type
Onderwerp
Motorcode
Eerste inschrijving
januari 1995
Brandstof

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 01-07-2002 23:39

[528] Een Mondeo van 1995 1800 zetec op LPG slaat iedere keer af bij gas loslaten. Motor is behoorlijk warm geweest en koppakking is vervangen. Op benzine loopt hij stationair goed en wordt ook goed afgeregeld. We hebben stekker van regelunit(blauwwit en zwart losgekoppeld en blauwwit aan plus accu gelegd. Daarna motor gestart en naar 3000 toeren, toen gasknop ingedrukt en het systeem laten inleren tot lampje groen bleef branden. Het is een Vialle systeem. Maar het helpt allemaal niets.