Motor gereviseerd, ingebouwd en slaat niet meer aan??

2 reacties

Merk
Smart
Model
Type
Onderwerp
Motorcode
Eerste inschrijving
januari 1998
Brandstof
Benzine

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 31-01-2007 16:53

[73271] Hallo collega's.

Vorige week een smart binnen gekregen die op 2 cil liep.

Na demontage Cilinderkop bleek er een 1 klepje verbrand te zijn.

Deze is vervangen de overige nader gecontrolleerd (revisie bedrijf)

Cilinders gehoond, nieuwe veren, drijfstang/krukas lagers gezet en een nieuwe ketting gemonteerd.

Na montage gaat de smart met geen mogelijkheid aan de gang??.

En klink als of de motor niet op tijd staat.

Iemand suggesties?

Alvast bedankt.

Jean-Paul