Geplaatst: 07-02-2007 17:59
[73783] Motorlamp brandt,bij uitlezen p0420(kalalysator efficienti)de storing is te wissen en komt tijdens een proefrit niet terug.
Lampje heeft nu 3x in 3weken gebrand met dezelfde foutcode.
We hebben de lambdasonde achter de kat.gemeten en deze pendelt flink van 0 naar 0.8 volt(met scoop)
Onze conclusie is dan ook dat de katalysator niet meer goed is,of zien we het verkeerd?
De vier gaswaardes zijn goed aleen het co staat niet op nul maar +/-0.1
Weet iemand waar deze katalysators te koop zijn buiten de dealer om.