Geplaatst: 26-04-2004 18:45
het is een monopoint injectie (1600 cc) , motor blijft niet stationair draaien, bij gasgeven reageert hij niet goed en als ik dan het gaspedaal los gaat hij heel zachtjes terug naar zijn stationair toerental. Als hij statioanir draait gaat de motor soms vanzelf naar een verhoogd toerental.
hij geeft goed ontsteking. Kan het soms aan de stappenmotor liggen? en aan welke dingen kan het nog liggen?