Geplaatst: 30-04-2004 17:36
[12764] Hallo,
Wil in een audi met 150 pk motor een 180 pk motor bouwen. Er zit momenteel in de audi een automaatbak met 5 versnellingen. Ik weet dat ik de regelapparaat moet vervangen en een andere uitlaat moet monteren graag wil ik van jullie weten of ik met andere dingen te maken krijg zoals: kan de automaatbak het aan. Moet ik ook andere dingen aanpassen.
Alvast bedankt Bulent