Geplaatst: 13-11-2006 18:13
Hallo,
Het gaat om een Astra G van 1998. Deze Astra bokt soms bij het (op)schakelen of kan soms ook afslaan bij het achteruitrijden.
Normaal rijdt deze auto prima zoals op de snelweg, maar in de binnenstad vooral bij warme motor gaat deze soms bokken.
Door snel de koppeling in te trappen kun je daarna gewoon verder rijden.
Ik hoor graag jullie mening.