Geplaatst: 04-05-2004 17:43
het motorstoringslampje brandt wanneer er wordt opgetrokken en een toerental van 3500tr wordt overgeschreden. het betreft een 2.0 DTL motor. Het lampje blijft branden totdat de motor wordt stilgelegd. als er dan terug wordt gestart verdwijnt het weer.
Bij het uitlezen van de fout P1100 (als ik het me goed herinner) zei de TIS me om de volgende dingen te controleren: Wervelingsmagneetklep, laadrukventiel en EGR klep. Omdat de klant geen verlies van vermogen ondervond denk ik aan de EGR klep. Ik heb dit niet kunnen controleren omdat de klant geen tijd had.
Kan iemand mij bevestigen dat het daar wel eens aan zou kunnen liggen of zijn er nog andere mogelijkheden.
alvast bedankt