Geplaatst: 21-05-2004 17:54
Hoi,
Ik ben bezig met een Ibiza Sdi, de wagen start niet meer, en via de diagnoseapperatuur kan ik niet in het motor-management.
Alle zekeringen zijn ok, batterijspanning ook, alle fiches zitten keurig op de stuurdoos, in andere stuurdozen kan ik wel (bv airbag, instrumentenpaneel)
Iemand een idee ???