Geplaatst: 06-06-2003 22:30
[2623]
Als men plots gas geeft bij stilstaande auto of als men op de weg rijdt dan is het net alsof de motor op 3 cilinders gaat lopen hij trekt ook niet goed. Electronisch is alles doorgemeten zowel serieel als parallel geen enkele fout. voor de zekerheid bogiekabels disbobine en monopint unit vervangen geen enkele verbetering benzinedruk is goed compressietest is goed.