Geplaatst: 11-06-2003 22:12
[2648]
ik heb vandaag (11-06-03) een kleine beurt laten doen bij mijn golf 4 tdi 81 kw uit 1999.
wat blijkt nu ( en ik heb dit al meer meegemaakt ), peil ik
de olie , staat deze een 1/2 cm boven het max.niv.
nu is mijn vraag : doen ze dat nu expres of is dit een foutje ???
en de volgende vraag : is dit erg voor de motor ???
oh ja, voor ik het vergeet , de kleine beurt is bij een off. dealer uitgevoerd.