oliepeil

6 reacties

Merk
Volkswagen
Model
Type
Onderwerp
Motorcode
Eerste inschrijving
januari 1999
Brandstof

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 11-06-2003 22:12

[2648]

ik heb vandaag (11-06-03) een kleine beurt laten doen bij mijn golf 4 tdi 81 kw uit 1999.

wat blijkt nu ( en ik heb dit al meer meegemaakt ), peil ik

de olie , staat deze een 1/2 cm boven het max.niv.

nu is mijn vraag : doen ze dat nu expres of is dit een foutje ???

en de volgende vraag : is dit erg voor de motor ???

oh ja, voor ik het vergeet , de kleine beurt is bij een off. dealer uitgevoerd.