Geplaatst: 30-06-2003 19:49
[2783] het storingslampje van de auto brandde, ik heb het uitgelezen en de ecu gaf aan dat het aan de lambda sonde lag. het betreft hierzo een x1.2xe motor.
ik heb beide sondes vervangen door nieuwe en de foutcodes gewist.
na enkele dagen kwam de klant terug met dezelfde klacht en dezelfde foutcode. heb iemand van jullie dit probleem al eens bij de hand gehad?