Geplaatst: 07-07-2003 11:02
Deze auto slaat heel nu en dan niet aan.De startmotor draait en zo,maar de motor start niet.Het is alsof er of geen brandstof ingespoten word.
Als je de sleutel loslaat en het weer probeert slaat ie altijd meteen aan.Meestal is het probleem er niet, en dan start de wagen altijd meteen,zelfs in de morgen.(nou wordt het hier niet zo koud,maar soms toch wel rond het vriespunt.)Een maand of zo geleden hebben we de brandstofopvoerpomp(in de tank) vernieuwd.Die was stuk
(wel spanning erop,maar de pomp werkte niet,geen druk en geen dieselflow).Maar zelfs voordat dat gebeurde had de klant de voorgaande klacht.Nou, toen die pomp stuk ging dachten we dat we dit probleem ook wel opgelost hadden,maar dat is dus lekker niet waar! Hebben deze modellen problemen met een pomprelais of zo,of een computerrelais? Ik stel jullie help erg op prijs,