Geplaatst: 06-08-2005 16:25
[36129] wij hebben een klant met een een ford mondeo 1.9tddi 90 pk
bij optrekken bij rpm2500 geeft de motor een soort hik en loopt vervolgens weer gewoon door zijn toeren heen geen dtc in het systeem iemand een idee waar te beginnen is bij dealer geweest deze kon ook geen eigenaardigheden ondekken bvd marcel