viscokoppeling (koeling) niet los te krijgen

19 reacties

Merk
Volkswagen
Model
Type
Onderwerp
Motorcode
Eerste inschrijving
januari 2005
Brandstof

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 06-08-2005 18:38

[36137] Zoals de titel reeds zegt lig ik hier te sukkelen om die los te slaan.

Ik weet dat het linkse draad is.

Heb hier op deze site reeds een antwooord gelezen van deze vast te houden met een waterpomptang maar deze poelie is zodanig groot (camionette) dat er een grote waterpomptang niet rond gaat.

Hoe doen jullie dat?

Dank voor de hulp