Geplaatst: 19-07-2003 14:53
[3018] Bij deze alfa brandt het airbag lampje maar ik krijg hem niet uitgelezen omdat ik geen antwoord van de auto krijg(ook niet bij motorecu. geprobeerd bij een andere 156 en die krijg ik wel uitgelezen(1999) alle zekeringen zijn goed.