Geplaatst: 23-07-2003 18:04
[3074] we hebben een spacerunner met trillende remmen achter.
dus met remmen en hetzelfde trillen met de handrem.
trommels vernieuwd,toen was het 3 weken goed.en daar begon t weer.trommels diverse keren bij verschillende bedrijven laten uitdraaien,niks helpt,zelfs op n cnc draaibank.
de auto blijft trillen......
ook hebben we de naven gecontroleerd ( uitgeklokt met een micrometer )deze zijn goed.
wie heeft dit ook eens gehad of weet raad..??